رشد ۳۹درصدی سود خالص فافق درسه ماهه ابتدایی سال جاری

افتتاح خط تولید بسته‌ بندی مواد غذایی در رفسنجان

شرکت هلدینگ صنایع مس افق کرمان درسه ماهه منتهی به خرداد 1402،رشد 44 درصدی سود عملیاتی و  39درصدی سود خالص را نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل محقق نمود.

مهندس عباس پورافغان،مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن تشریح برنامه‌های کلان و چشم انداز آینده هلدینگ اظهارداشت:این سود ناشی از افزایش درآمدهای عملیاتی شرکت مربوط به قراردادها با شرکت ملی صنایع مس ایران و بدون در نظر گرفتن سود حاصل از سپرده گذاری در سهام شرکت های فرعی و بورسی  می‌باشد .

وی با اشاره به روند رو به رشد قراردادهای هلدینگ اظهارداشت:با توجه به توسعه حجم فعالیت های شرکت های زیر مجموعه و  پتانسیل‌های موجود در صنایع پایین دست صنعت مس و برنامه ریزی انجام شده جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های تابعه شاهد روند رو به رشد و توسعه در شرکت مادر و شرکت‌های زیر مجموعه خواهیم بود .

پورافغان افزود:جایگاه صنعت مس در کشور و منطقه بی‌بدیل است و هلدینگ صنایع مس افق کرمان نیزدرراستای ایجاد توسعه اقتصادی منطقه با تمام توان وداشتن نیروی انسانی متخصص در حال فعالیت می باشد .

مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن یادآوری و تاکیدبرروندسودآوری این هلدینگ طی سال های گذشته اظهار داشت:این دستاورد با کمک و همراهی تمامی پرسنل متخصص و پرتوان هلدینگ محقق شده است و با توجه به طرح های توسعه در دست اقدام در سال1402 خبرهای خوشی را در آینده به اطلاع عموم و سهامداران گرامی خواهیم رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *