افتتاح خط تولید بسته‌ بندی مواد غذایی در رفسنجان

رشد ۳۹درصدی سود خالص فافق درسه ماهه ابتدایی سال جاری
تحلیل نماد فافق در نشست تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان بازار سرمایه

مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان اعلام نمود: خط شستشو ، تولید و بسته بندی سبزیجات و سالاد توسط شرکت همگامان مس در شهرستان رفسنجان به بهره‌برداری رسید .

مهندس عباس پورافغان مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : شرکت همگامان مس از شرکت های زیر مجموعه علاوه بر پتانسیل  موجود در زمینه طبخ و سرو غذا با داشتن نیروهای متخصص و متبحر در انجام امور پیمانکاری و خدمات فنی و مهندسی پیشتاز بوده و در این راستا جهت افزایش هرچه بیشتربهره وری و سودآوری شرکت اقدام به راه اندازی کارگاه تولید و بسته‌بندی سبزیجات و سالاد با ظرفیت روزانه ۵۰۰۰ بسته نمود.

 

وی ضمن اشاره به عدم وجود کارگاه مشابه در منطقه افزود: این کارگاه با سرمایه ۲۵ میلیارد ریال و با به کارگیری ۱۵ نفر نیرو به طور مستقیم و اشتغال ۶۰ نفر به طور غیر مستقیم که عمدتا از  افراد سرپرست خانوار و تحت پوشش سازمان بهزیستی می‌باشند فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنین قابلیت توسعه و افزایش تولید روزانه را تا سقف۱۰۰۰۰ بسته غذایی برحسب نیاز دارد.

 

وی در پایان اظهار داشت: هلدینگ صنایع مس افق کرمان توسعه و اشتغال پایدار را به عنوان یکی از اهداف مهم در دستور کار شرکت قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *