“فافق” در مسیر تحقق اهداف ، رشد و شکوفایی

تمدید قرارداد قراضه مس با شرکت ملی صنایع مس ایران با ظریفیت 3 برابری
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام

دو خبر مهم، افزایش سرمایه هلدینگ صنایع مس افق کرمان و افشای قرارداد قراضه مس مورد تایید سازمان بورس قرار گرفت.
مهندس محمد حسین زینلی مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان با تایید این دو خبر مهم و تاثیر گذار در شرکت گفت :در راستای اهداف شرکت، با ریل گذاری صحیح و نیروی انسانی متعهد و متخصص می‌توانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم و شاهد رشد و شکوفایی در یک مجموعه اقتصادی باشیم.
تمدید قرارداد قراضه مس با شرکت ملی صنایع مس ایران با ظریفیت 3 برابری
وی با بیان اینکه قرارداد قراضه مس با شرکت ملی صنایع مس ایران یکی از مهمترین اقدامات شرکت است ،گفت : با توجه به طی شدن روند مناسب و ارزش آفرینی این قرارداد در سال های گذشته قرارداد قراضه مس با ظرفیت سه برابری و به میزان سالیانه ۳۶ هزار تن قراضه مس به توافق و امضای طرفین رسید.
مهندس زینلی همچنین افزود: هلدینگ صنایع مس افق کرمان با برنامه ریزی انجام شده توانسته ظرفیت های اقتصادی منطقه را شکوفا نماید.
افرایش سرمایه ۴۰ درصدی جذاب
مدیر عامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان همچنین ضمن اعلام تایید افزایش سرمایه ۴۰ درصدی شرکت از محل سود انباشته توسط سازمان بورس و اوراق بهادار افزود : پس از طی شدن مراحل نهایی و قانونی افزایش سرمایه به زودی مجمع فوق العاده افزایش سرمایه برگزار خواهد شد و سهامداران سهام جایزه خود را دریافت خواهند نمود.
وی خاطرنشان کرد : هلدینگ صنایع مس افق کرمان با مدیریت و هم‌افزایی زنجیره‌ی ارزش افزوده محصولات و خدمات در صنایع پایین‌دست صنعت مس توانسته است، گام بلند و ارزشمندی در تحقق شعار سال و اشتغال در منطقه بردارد.
مدیر عامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان افزود : همواره با اتکا به نیروهای متخصص در پنج شرکت زیر مجموعه هلدینگ صنایع مس افق کرمان از هیچ کوششی برای حفظ و صیانت از امانت واگذار شده توسط سهامداران دریغ نمی نماییم
هلدینگ صنایع مس افق کرمان “فافق” از شرکتهای تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه “سرچشمه ” است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *