شرکت زیرمجموعه فافق دانش بنیان فن آور شد.

گزارش تصویری برگزاری آزمون استخدامی شرکت صنایع مس افق کرمان جهت ارائه خدمات به مجتمع های مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک
گزارش تصویری جشن پنجمین سالگرد هاموکم

شرکت زیرمجموعه فافق دانش بنیان فن آور شد.

با ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ شرکت تولیدی شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون یک شرکت دانش بنیان فن آور شناخته شد
عباس پورافغان مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان اعلام کرد شرکت تولیدی شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون از شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ یک شرکت دانش بنیان فن آور شناخته شد.
وی افزود : شرکت تولیدی شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون با توجه به سطح علمی کارشناسان،کیفیت محصولات و نیز نحوه تولید محصول مورد نیاز صنایع کشور، با نظر کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به‌عنوان شرکت دانش‌بنیان فن آور شناخته شده است .

عباس پورافغان افزود: عنوان محصول دانش بنیان فن آور در زمینه ماده شیمیایی نشان دهنده توانمندی این شرکت در عرصه دانش و فناوری در سطح کشور می باشد که این موضوع از ظرفیت بالای تخصص و مهارت در نیروی انسانی این شرکت نشأت می گیرد.
وی اظهار داشت: بر این اساس، شرکت تولیدی شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون نیز همانند سایر شرکت های دانش بنیان می تواند از برنامه های حمایتی همچون معافیت ها و تسهیلات گمرکی، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات صندوق توسعه ملی، تسهیلات حمایت از صادرات و تبادل فناوری، تبلیغات درصدا و سیما و سایر تسهیلات در نظر گرفته شده برای اینگونه شرکت ها، استفاده نماید.
وی همچنین با اشاره به ظرفیت فعلی تولید 36 هزار تنی محصول سولفات سدیم این شرکت در ادامه اذعان داشت :از سال آینده  شرکت تولیدی شیمیایی و معدنی سرچشمه هامون به ظرفیت تولید 54 هزار تن در سال خواهد رسید که نوید حرکتی نو در حوزه مواد شیمیایی خواهد بود.

 

مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان ضمن اشاره به چشم انداز آتی شرکت ملی صنایع مس ایران در جهت افزایش تولید محصولات مس اظهارداشت : قطعا با سرعت تغییرات جهانی و افزایش تقاضا برای این فلز گران بها شاهد رشد وتوسعه در شرکت های فعال در این زمینه و سرمایه گذاری در صنایع پائین دست صنعت مس خواهیم بود که روند فعلی و حرکت پرشتاب صنایع به سمت فناوری های نو  و دانش بنیان می تواند راهگشای عقب ماندگی در این حوزه و افزایش شتاب در خلق ثروت باشد.
پورافغان یادآور شد : مجموعه‌های دانش‌بنیان با توجه به در اختیار داشتن دانش فنی  و مهندسی و حضور چشمگیرمتخصصین  جوان، قطعاً  شاهد جهش تولید و شکوفایی صنعت در چنین مجموعه‌هایی خواهیم بود.
وی در پایان تکمیل زنجیره ارزش، و ایجاد ارزش افزوده بیشتر،را از عمده برنامه های مهم در مسیر خودکفایی در هلدینگ صنایع مس افق کرمان برشمرد و تصریح کرد: با ریل گذاری انجام شده می توانیم شاهد ادامه روند رشد ، توسعه و سودآوری در  این هلدینگ  باشیم.
 ایشان ضمن عرض تبریک به همه ذینفعان ، بویژه مدیران ، کارکنان متعهد، خدوم و توانمند شرکت هاموکم، اظهار امیدواری کرد تا با حمایت همه جانبه دست اندرکاران صنایع معدنی و صنعتی کشور به خصوص  شرکت ملی صنایع مس ایران و با مساعدت و پشتیبانی سهامداران شرکت و نیز صبر و بردباری ، همدلی و وفاق کارکنان بخش های مختلف، موفقیت های بیشتری را برای شرکت هاموکم (سرچشمه هامون) شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *