رشد 118 درصدی سود فافق در 6 ماهه اول سال1402

گزارش تصویری جشن پنجمین سالگرد هاموکم
اطلاعیه
اطلاعیه

 

بسمه تعالی

رشد 118 درصدی سود فافق در 6 ماهه اول سال1402

شرکت صنایع مس افق کرمان در گزارش 6 ماهه منتهی به شهریور ماه بیش از 3649 میلیارد ریال سود خالص محقق نمود که به نسبت دوره مشابه سال قبل 118  درصد رشد داشته است .

مهندس عباس پورافغان در این خصوص با تأکید بر رشد چشمگیر سود خالص هلدینگ در 6ماهه ابتدای سال جاری اظهار داشت : شرکت صنایع مس افق کرمان با نماد فافق در بازار سرمایه درج و قابل  معامله می باشد طی سال های متوالی توانسته روند رشد و سودآوری خود را تکرار نماید.

مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان افزود : این شرکت با رشد مستمر سودآوری خود و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و شرکت‌های مستعد توانسته است بازدهی قابل‌توجهی برای سهامداران به ارمغان آورد؛ به گونه‌ای که با توجه به تقسیم 70 درصدی سود  نقدی هر سهم  در  سال مالی گذشته و رشد قیمت سهام در سال جاری بازده مطلوبی را برای سهامداران به ارمغان داشته که در نوع خود بی نظیر می باشد.

وی همچنین  اظهار داشت: این دستاورد با کمک و همراهی تمامی پرسنل متخصص و پرتوان هلدینگ محقق شده است و با توجه به طرح های توسعه در دست اقدام در سال1402 خبر های خوشی را در آینده به اطلاع عموم مردم و سهامداران گرامی خواهیم رساند.

پور افغان در ادامه با اشاره به وجود 12 شرکت تابعه و فرعی در زیرمجموعه هلدینگ صنایع مس افق کرمان و نقش این شرکت ها در ارائه خدمات در منطقه  افزود : جایگاه صنعت مس در کشور و منطقه بی‌بدیل است و هلدینگ صنایع مس افق کرمان نیز در راستای ایجاد توسعه اقتصادی منطقه با تمام توان در حال فعالیت می باشد .

وی در پایان یاد آور شد : شرکت طی یک ماه گذشته اقدام به افشا 2 رویداد با اهمیت از شرکت های زیر مجموعه خود شامل تعدیل مثبت 35 درصدی در قرارداد شرکت حمل و نقل و مسافربری راهوار مس  و همچنین انعقاد قرارداد جدید توسط شرکت ملی صنایع مس ایران (کارفرما ) با شرکت جدید التاسیس صنایع مس نوید بابکان در سامانه کدال نموده که تاثیرات مالی ناشی از این 2 رویداد در صورت های مالی تلفیقی آینده منعکس خواهد شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *