تقسیم سود 700 ریالی در مجمع عادی سالیانه شرکت صنایع مس افق کرمان

برگزاری مجمع عمومی فوق العاده فافق

تقسیم سود 700 ریالی در مجمع عادی سالیانه شرکت صنایع مس افق کرمان

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت صنایع مس افق کرمان ( سهامی عام ) به ‌منظور ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1401 ، روز پنج شنبه 1 تیرماه 1402 در محل سالن مجموعه ذغال سنگ کرمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع مس افق کرمان ، در این مراسم که با حضور مدیران صنعت مس و حدود 23/68 درصد از سهامداران شرکت تشکیل شد، صورت‌های مالی شرکت شامل ترازنامه صورت سود و زیان و میزان سود سهامدارن شرکت از سوی حضار مورد تصویب قرار گرفت.

جناب آقای مهندس پورافغان ، مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان ، در ابتدای سخنان خود از حضور سهامداران در مجمع عمومی قدردانی و تشکر نمود. وی اظهار امیدواری کرد: در سال جدید و با  تلاش‌های صورت گرفته روند رو به رشد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی حفظ کرامت انسانی ، توسعه پایدار ، سودآوری و شفافیت مالی و عملیاتی را ارزش های اصلی شرکت عنوان و  در ادامه به وجود بیش از 41 قرارداد فعال در شرکتهای تابعه اشاره نمود و خاطر نشان کرد عزم جدی برای جذب پروژه های بیشتر صنعتی و خدماتی آغاز شده است .

مدیر عامل شرکت صنایع مس افق کرمان در ادامه گزارش به اهم برنامه های استراتژیک هلدینگ به شرح ذیل اشاره نمود:

توسعه حوزه تامین نیروی انسانی

استفاده حداکثری از کارخانه سولفور سدیم و راه اندازی خط پرک

توسعه ناوگان ماشین آلات در شرکتهای تابعه

توسعه کلینیک های تخصصی پزشکی در شهرستان های منطقه

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش مالی شرکت ، ابراز امیدواری نمودکه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شرکت می توان شاهد تداوم سودآوری شرکت باشیم.

در پایان مدیرعامل شرکت از همراهی مدیریت ارشد و معاونان شرکت ملی صنایع مس ایران ، صندوق بازنشستگی ، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و اعضاء هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان ، سهامداران شرکت ، مدیران ستادی ، مدیران عامل شرکتهای تابعه ، اعضاء هیئت مدیره شرکتهای تابعه و کلیه همکاران در شرکت صنایع مس افق کرمان جهت پیشبرد اهداف و آرمان های این شرکت ، قدردانی و تشکر و خاطر نشان کرد که امیدواریم با همدلی و همکاری همه پرسنل این شرکت ، در سال جدید در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلندی برداریم .

پس از ارائه گزارش هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان به مجمع عمومی عادی سالانه سهام  و گزارش حسابرس، پرداخت مبلغ 700 ریال به به ازای هر سهم به سهامداران تصویب شد.

تعیین حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر اقدامات این مجمع بود. بر این اساس به موسسه حسابرسی بهراد مشار (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی بصیر محاسب توس (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به 29اسفند 1402 از دیگر مصوبات این مجمع بود ،همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه کرمان امروز به عنوان روزنامه محلی شرکت معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *