افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهای فافق

گزارش تصویری جلسه ارائه گزارش عملکرد و برنامه های سال 1403 شرکت های تابع هلدینگ صنایع مس افق کرمان

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهای فافق

عباس پورافغان در جمع مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت مس در منطقه بیش از 6500 میلیارد ریال قراردادهای فافق افزایش خواهد یافت

مهندس پورافغان ضمن اشاره به روند توسعه صنعت مس در استان اظهار داشت: با آغاز فعالیت مجتمع مس در آلو شرکت صنایع مس افق کرمان نیز با دارا بودن تجربه و نیروی انسانی متخصص همگام با شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با 5 قرارداد بزرگ خدماتی به مبلغ تقریبی 6500 میلیارد ریال آغاز نموده است.

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکتهای زیر مجموعه اظهار داشت: در حال حاضر در استان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.

وی ضمن تشریح فعالیت های هلدینگ در مجتمع مس در آلو اظهار داشت:شرکت صنایع مس افق کرمان و شرکت های زیر مجموعه با توجه به توان فنی و تخصصی خود در ارائه خدمات حمل و نقل ، تامین نیروی انسانی  ، بهداشت و درمان ، فضای سبز و تامین غذا ، خدمات فنی و تجهیز ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده اند و در این راستا تعداد زیادی نیروی انسانی متخصص جذب و مشغول به کار می گردند.

مهندس پورافغان افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم بر داشت.

ایشان  افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزایش میزان ذخایر مس کشور و همچنین با توجه به آغاز بهره برداری شرکت ملی صنایع مس ایران از معدن مس سریدون  در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائیم که به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *