افزایش سودآوری 73 درصدی شرکت های تابعه نماد فافق

برگزاری آزمون استخدامی جذب 500 نفر نیروی انسانی کارخانه معدن مس درآلو
گزارش تصویری برگزاری آزمون استخدامی مس دره‌آلو

شرکت صنایع مس افق کرمان پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت های زیر مجموعه با افزایش میانگین 73 درصدی سود آن شرکت ها روند سودآوری شرکت را تثبیت نمود.

 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛ امور سهام شرکت توسعه پایدار؛سودآوری،شفافیت مالی و عملیاتی را ارزش های اصلی شرکت عنوان نمود و افزود:شرکت های ارفع سازان کرمان،همگامان مس،سرچشمه هامون،راهوار مس و حکیم مس به عنوان بازوهای اجرایی و عملیاتی شرکت ملی صنایع مس ایران در صنعت پایین دست مس توانسته ضمن اشتغال زایی پایدار،باعث شکوفایی و رشد اقتصادی منطقه گردند.

همچنین در زمینه توسعه ارائه خدمات درمانی شرکت های آراد سلامت حکیم در کرمان،بهبود سلامت حکیم دررفسنجان،بهسان سلامت حکیم در شهربابک و نیکان سلامت حکیم در سیرجان به جمع شرکت های زیر مجموعه این شرکت اضافه شده اندکه با لطف الهی و برنامه ریزی انجام شده و تکیه بر نیروهای متخصص از سودآوری خوبی برخوردار خواهند بود.

این شرکت با نمادفافق توانسته طی مدت زمان بازگشایی دربازار سرمایه،سودآوری خوبی را نصیب سهامداران خود نماید و همچنین درمجمع پیش رو خبرهای مهمی را برای اطلاع سهامداران محترم دردستور کاردارد.

 

منبع: https://jamejamonline.ir/005v8i

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *