افتتاح کلینیک همگام سلامت حکیم در سیرجان

گزارش تصویری بازدید مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان از مجتمع مس درآلو
اعلام نتایج نهایی آزمون ارزیابی و جذب نیروی انسانی در مجتمع مس درآلو

باحضور جمعی از بازنشستگان و شاغلین  شرکت ملی صنایع مس ایران کلینیک تخصصی دندانپزشکی همگام سلامت حکیم در سیرجان توسط هلدینگ صنایع مس افق کرمان با نماد فافق افتتاح شد.

 

هلدینگ صنایع مس افق کرمان پنجمین کلینیک تخصصی دندانپزشکی خود را با سرمایه گذاری بیش از ۷۰ میلیارد ریالی در جهت ارایه خدمات تخصصی دندان پزشکی به بازنشستگان و شاغلین شرکت ملی صنایع مس ایران و عموم مردم شهرستان سیرجان افتتاح نمود.

این کلینیک با حضور مسئولین شهرستان سیرجان ، جمعی از بازنشستگان و شاغلین شرکت ملی صنایع مس ایران و عموم مردم سیرجان کلینیک تخصصی دندانپزشکی همگام سلامت حکیم توسط هلدینگ صنایع مس افق کرمان افتتاح گردید .

 

مهندس پورافغان مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان هدف از سرمایه‌گذاری در بخش درمان و سلامت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شاغلین و بازنشستگان محترم شرکت ملی صنایع مس ایران و عموم مردم دانست و افزود: با توجه به استقبال گسترده از کلینک های تخصصی حکیم مس ، بهبود سلامت حکیم رفسنجان ، آراد سلامت کرمان و بهسان سلامت شهربابک در ارایه خدمات دندانپزشکی و همچنین با اجرا و عملیاتی شدن طرح‌های توسعه درمانی هلدینگ در مناطق مختلف استان ، شاغلین و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران و عموم مردم این شهرستانها طعم شیرین دریافت خدمات درمانی با کیفیت و مطلوب راخواهند چشید.

وی اظهارداشت : با هماهنگی خوب ایجاد شده بین بخش خصوصی و دانشگاه های علوم پزشکی شاهد شتاب گرفتن سرمایه‌گذاری در بخش درمان و سلامت بوده‌ایم.

ایشان با اشاره به مشارکت و سرمایه‌گذاری بیش از 2۰۰ میلیارد ریالی انجام شده توسط این هلدینگ و شرکتهای زیر مجموعه در بخش درمان و سلامت عنوان نمود : طرح‌های توسعه‌ای و ایجاد مجموعه دی کلینیک‌های درمانی پیشرفته در سبد سرمایه‌گذاری هلدینگ قرار دارد که می‌تواند شاخص‌های بهداشت و درمان منطقه را متحول نماید.

پور افغان با اشاره به تجهیز و راه اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی همگام سلامت حکیم سیرجان با ظرفیت پنج یونیت پیشرفته اظهار داشت : حضور پزشکان و پرسنل متخصص در کنار امکانات و تجهیزات به روز و مدرن دندان پزشکی از نقاط قوت تمام کلینیک های دندان پزشکی هلدینگ می‌باشد که باعث ارائه خدمات بهینه و با کیفیت در این مراکز شده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران ، صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران ، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و همچنین دانشگاه علوم پزشکی سیرجان اعلام نمود : با برنامه‌ریزی و به کارگیری نیروی متعهد و متخصص می‌توان شاهد توسعه اقتصادی روز افزون در منطقه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *