اطلاعیه تمدید مهلت شرکت در افزایش سرمایه فجهان

شرکت راهوارمس یکی از شرکتهای تابعه فافق به عنوان شرکت برتر در حوزه حمل و نقل در استان کرمان معرفی شد
#کرمان_تسلیت

 

پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص فرآیند افزایش سرمایه شرکت مجتمع فولاد سیرجان با نماد “فجهان” در تاریخ 22/09/1402 به اطلاع می‌رساند با عنایت به تقاضای همکاران و بازنشستگان محترم مهلت واریز وجه از تاریخ 05/10/1402 به مدت 7 روز و تا تاریخ 13/10 /1402 تمدید گردید. بدیهی است سایر تاریخ‌های اعلامی مبنی بر واریز سود و حق‌تقدم‌های استفاده نشده برای انصراف دهندگان نیز تغییر خواهد کرد که متعاقباً اعلام خواهد شد. شایان ذکر است مهلت اعلام شده قابل تمدید نمی‌باشد.

بازنشستگان و همکارانی که قصد شرکت در افزایش سرمایه فجهان را دارند می‌بایست مابه‌التفاوت وجه حاصل از افزایش سرمایه را پس از کسر مطالبات سود سهام تا تاریخ 13/10/1402 به حساب معرفی شده شرکت مس با شناسه (کد ملی) واریز،و رسید آن را در سامانه مذکور بارگذاری، یا به آدرس الکترونیکی stock@nicico.com ایمیل، و یا به شماره فکس 02188729014 ارسال نمایند تا شرکت مس به نیابت از افراد مذکور نسبت به تکمیل فرآیند افزایش سرمایه شرکت فجهان اقدام نماید.

بدیهی است آن دسته از بازنشستگان و همکارانی که نسبت به واریز مابه ‌التفاوت مبلغ آورده نقدی به حساب معرفی شده ظرف مهلت مقرر اقدام ننمایند، به منزله انصراف از شرکت در افزایش سرمایه تلقی می‌گردد و مطالبات از محل سود‌های سال 1400 و 1401 به حساب بانکی آن‌ها واریز می‌گردد.

شایان ذکر است مطالبات حق تقدم استفاده نشده،آن دسته از بازنشستگان و همکارانی که در افزایش سرمایه شرکت ننمایند نیز پس از فروش حق تقدم استفاده نشده و کسر هزینه‌های مربوطه از طرف شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان پس از واریز وجوه مربوطه به شرکت مس، ظرف 15 روز به حساب بازنشستگان و همکاران واریز خواهد گردید.

 

 

                                                                                                              اکبر قلی‌پورپاشا

                                                                                                      مدیر امور سهام و سرمایه‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *