با حضور حدود 66/4 درصد صاحبان سهام مجمع شرکت صنایع مس افق کرمان برگزار شد

ثبت نام و تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی پیمانکاران اصلی و داخلی
آغاز پروسه ثبت نام و تکمیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون جذب نیروی انسانی پیمانکاران داخلی مجتمع های مس سرچشمه رفسنجان و شهربابک
اطلاعیه ثبت نام سهامداران در سامانه سجام
مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت صنایع مس افق کرمان ( سهامی عام ) به ‌منظور ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1399 ، روز چهارشنبه 2 تیرماه 1400 در محل سالن چند منظوره مجموعه گردشگری و پذیرایی پالیز با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع مس افق کرمان ، در این مراسم که با حضور مدیران صنعت مس و حدود 4/66 درصد از سهامداران شرکت تشکیل شد، صورت‌های مالی شرکت شامل ترازنامه صورت سود و زیان و میزان سود سهامدارن شرکت از سوی حضار تصویب شد.

جناب آقای زینلی  ، مدیرعامل شرکت صنایع مس افق کرمان ، در ابتدای سخنان خود از حضور سهامداران در مجمع عمومی قدردانی و تشکر کرد. وی اظهار امیدواری نمود: در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  و با  تلاش‌های صورت گرفته روند رو به رشد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

وی حفظ کرامت انسانی ، توسعه پایدار ، سودآوری و شفافیت مالی و عملیاتی را ارزش های اصلی شرکت عنوان نمود . در ادامه ایشان به وجود بیش از 46 قرارداد فعال در شرکتهای تابعه اشاره نمود و خاطر نشان کرد عزم جدی برای جذب پروژه های بیشتر صنعتی و خدماتی آغاز شده است .

مدیر عامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان در ادامه گزارش به اهم برنامه های استراتژیک هلدینگ به شرح ذیل اشاره نمود:

توسعه حوزه تامین نیروی انسانی

استفاده حداکثری از کارخانه سولفور سدیم و راه اندازی خط پرک

توسعه ناوگان ماشین آلات در شرکتهای تابعه

خرید و فروش سهام در کارگزاری های استان کرمان

نظارت دقیق بر عملکرد بودجه و بودجه عملیاتی از طریق BI و مدیریت حسابرسی

ساخت پالایشگاه در شهرستان رفسنجان

ساخت دی کلینیک در شهر مس سرچشمه

تکمیل احداث پروژه ساخت ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

زمینه سازی جهت ورود به برخی از شرکتهای تابعه به بورس

ورود و بهره برداری از معادن کوچک مقیاس

 

ایشان در ادامه نیز گزارش مالی شرکت را ارائه نمود و ابراز امیدواری کرد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه انشاالله به زودی شاهد حضور پر قدرت شرکت در بازار فرابورس خواهیم بود.

در پایان مدیرعامل هلدینگ از همراهی مدیریت ارشد و معاونان شرکت ملی صنایع مس ایران ، صندوق بازنشستگی ، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و اعضاء هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان ، سهامداران شرکت ، مدیران ستادی ، مدیران عامل شرکتهای تابعه ، اعضاء هیئت مدیره شرکتهای تابعه و کلیه همکاران در شرکت صنایع مس افق کرمان جهت پیشبرد اهداف و آرمان های این شرکت ، قدردانی و تشکر و خاطر نشان کرد که امیدواریم با همدلی و همکاری همه پرسنل این شرکت ، در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها  در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلندی برداریم . پس از ارائه گزارش هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان به مجمع عمومی عادی سالانه سهام  و گزارش حسابرس،  جناب آقای دکتر شیخ ریاست مجمع در خصوص تقسیم سود سهام ، پرداخت مبلغ 250 ریال به صورت نقدی به ازای هر سهم به سهامداران را تصویب نمود. همچنین تعیین حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر اقدامات این مجمع بود. بر این اساس به موسسه حسابرسی کاربرد تحقیق (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی کوشا منش (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به 29اسفند 1400 از دیگر مصوبات این مجمع بود ، همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه کرمان امروز به عنوان روزنامه محلی شرکت معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *