مجمع عمومی عادی سالیانه سهام شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع مس افق کرمان برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 1397 برگزار شد
برای اولین بار در جنوب شرق کشور

مجمع شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه برگزار شد

سود نهایی 50 تومان به ازای هر سهم

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه (سهامی عام) به‌منظور ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1397، روز یکشنبه 30 تیرماه 1398 در محل سالن چندمنظوره مجموعه گردشگری و پذیرایی پالیز کرمان با حضور 67.2 درصد صاحبان سهام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، در این مراسم که با حضور مدیران صنعت مس و حدود 67.2 درصد از سهامداران شرکت تشکیل شد، صورت‌های مالی شرکت شامل ترازنامه صورت سود و زیان و گردش وجوه نقد و میزان سود سهامداران شرکت از سوی حضار تصویب شد.

بر اساس این گزارش، با تصویب مجمع مبلغ 500 ریال به‌صورت نقدی به ازای هر سهم مصوب شد. همچنین تعیین حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر اقدامات این مجمع بود. بر این اساس پس از کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار به موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ممیز (حسابداران رسمی) به‌عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش (حسابداران رسمی) به‌عنوان بازرس علی‌البدل برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1398 انتخاب شدند. همچنین روزنامه «دنیای اقتصاد» به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *