خرید بیش از 43 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین

اطلاعیه مهم | مراحل استفاده سهامداران از حق تقدم تخصیص داده شده
شرکت صنایع مس افق کرمان

مدیرهلدینگ صنایع مس افق کرمان خبر داد :

خرید بیش از 43 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین

پورافغان مدیر هلدینگ صنایع مس افق کرمان از برنامه ریزی جهت خرید 43 دستگاه ماشین آلت سنگین و نیمه سنگین به ارزش تقریبی هزارو سیصد میلیارد ریال جهت ارائه خدمات به مجتمع های مس سرچشمه رفسنجان ، خاتون آباد و درآلو خبر داد.

 

 

شرکت صنایع مس افق کرمان

شرکت صنایع مس افق کرمان

 

پورافغان اظهارداشت : درراستای توسعه قراردادها و ارائه خدمات به مجتمع های مذکور برنامه ریزی جهت خرید 43 دستگاه ماشین آلات(شامل:جرثقیل،لیفتراک،یدک کش،مینی لودر،تریلی،کامیون، لودر،گریدر،بالابر، نمک پاش،بیل مکانیکی،خاور و…) برای شرکت ارفع سازان صورت پذیرفته است.

وی در ادامه افزود: قراردارهای خرید این دستگاهها با شرکت های سازنده منعقد و بزودی این تعداد دستگاه به ناوگان ماشین آلات شرکت ارفع سازان در مجتمع ها اضافه خواهد شد.

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکتهای زیر مجموعه اظهار داشت: در حال حاضر در استان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.

 

شرکت صنایع مس افق کرمان

شرکت صنایع مس افق کرمان

مهندس پورافغان افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم بر داشت.

ایشان  افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزایش میزان ذخایر مس کشور در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائیم که به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

پورافغان در پایان اظهار داشت هلدینگ صنایع مس افق کرمان با توجه به توانمندی نیروهای متخصص شرکت های زیر مجموعه و همچنین برنامه ریزی های انجام شده در آینده همچنان به روند توسعه ماشین آلات در سایر شرکتها ادامه خواهد داد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *