برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت صنایع مس افق کرمان

اطلاعیه نحوه پرداخت سود سهام سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 شرکت صنایع مس افق کرمان
فافق همچنان بر مدار سود آوری

 

 

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت صنایع مس افق کرمان ( سهامی عام ) به ‌منظور ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1402 با حضور مدیران صنعت مس و حدود8/71 درصد از سهامداران ، روز یکشنبه 10 تیرماه 1402 در محل کرمان بلوار زغال سنگ مجموعه آرشه برگزار شد.

عباس پورافغان ، مدیر شرکت صنایع مس افق کرمان ، در ابتدای سخنان خود ضمن قدردانی از حضور سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه اظهارداشت : در سال جهش تولید با مشارکت مردم و با  تلاش‌های صورت گرفته روند رو به رشد بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم که نتیجه برنامه ریزی صحیح و زحمات نیروهای متخصص مجموعه بوده است.

وی حفظ کرامت انسانی ، توسعه پایدار ، سودآوری و شفافیت مالی و عملیاتی را از ارزش های اصلی شرکت عنوان نمودو در ادامه ضمن اشاره به فعال بودن بیش از 52 قرارداد در شرکتهای خاطر نشان کرد عزم جدی برای جذب پروژه های بیشتر صنعتی و خدماتی آغاز شده است .

پورافغان در ادامه گزارش به اهم برنامه های استراتژیک هلدینگ به شرح ذیل اشاره نمود:

  • اقدام در جهت پذیرش و عرضه سهام برخی از شرکتهای تابعه در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران
  • مشارکت و ائتلاف با سایر سهامداران شرکت های معدنی به منظور هم افزایی و ساماندهی پرتفوی سرمایه گذاری فعلی و تشکیل کمیته های سرمایه گذاری
  • ادامه عملیات بازار گردانی سهام شرکت با هدف حمایت از منافع سهامداران بخصوص سهامداران خرد
  • حمایت از شرکتهای دانش بنیان و استارتاپ ها در زمینه فعالیتهای شرکتهای سرمایه پذیر
  • انجام اقدامات لازم جهت راه اندازی درمانگاه عمومی و چشم پزشکی
  • احداث کارخانه صنایع غذایی منطبق با راهبرد تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت همگامان مس
  • بررسی ، تدوین و تصویب طرح توجیهی احداث دی کلینیک در شهرستان های رفسنجان و شهربابک با قابلیت ارائه خدمات جراحی محدود و همچنین خدمات دندانپزشکی ، رادیولوژی ، سونوگرافی و آزمایشگاه توسط شرکت حکیم مس
  • ارائه خدمات تامین نیروی انسانی جهت مجتمع مس درآلو و بررسی جهت اجرای طرح های خدماتی و پیمانکاری مجتمع مس درآلو
  • پیگیری افزایش سرمایه شرکت های گروه در راستای تحقق اهداف توسعه ای شرکت
  • مشارکت در افزایش سرمایه های آتی شرکت های سرمایه پذیر و بکارگیری انواع مدل های تامین مالی
  • توسعه قرارداد تامین نیروی مجتمع مس شهربابک ، احداث کارگاه شست و شوی لباس پرسنل و پیگیری جهت اخذ پروژه های جدید تولیدی و خدماتی توسط شرکت صنایع مس نوید بابکان
  • استفاده حداکثری از ظرفیت های درون گروهی شامل استفاده از خدمات بازار سرمایه و ارائه خدمات تخصصی به دیگر شرکتها

ایشان در ادامه ضمن ارائه گزارش مالی شرکت از رشد67 درصدی سود خالص شرکت نسبت به سال مالی گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه انشاالله به زودی شاهد حضور پر قدرت شرکت در بازار فرابورس خواهیم بود.

در پایان مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان از همراهی مدیریت ارشد و معاونان شرکت ملی صنایع مس ایران ، صندوق بازنشستگی ، شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه و اعضاء هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان ، سهامداران شرکت ، مدیران ستادی ، مدیران عامل شرکتهای تابعه ، اعضاء هیئت مدیره شرکتهای تابعه و کلیه همکاران در شرکت صنایع مس افق کرمان و شرکتهای تابعه جهت پیشبرد اهداف و آرمان های این شرکت  قدردانی و خاطر نشان کرد که با همدلی و همکاری همه پرسنل این شرکت می تواند در سال جهش تولید با مشارکت مردم  در جهت رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام های بلندی برداریم .

در ادامه پس از ارائه گزارش هیئت مدیره شرکت صنایع مس افق کرمان به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی ،  جناب آقای مهندس عابدی نژاد ریاست مجمع مبلغ 800 ریال به صورت نقدی به ازای هر سهم به سهامداران را تصویب نمود. همچنین تعیین حسابرس و بازرس قانونی و تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگرتصمیمات این مجمع بود. بر این اساس موسسه حسابرسی بهراد مشار (حسابداران رسمی) به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی بصیر محاسب توس(حسابداران رسمی) به عنوان بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به 30اسفند 1403 و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار و روزنامه کرمان امروز به عنوان روزنامه محلی شرکت انتخاب گردید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *