اطلاعیه مهم | مراحل استفاده سهامداران از حق تقدم تخصیص داده شده

آگهی پذیره نویسی افزایش سرمایه شرکت صنایع مس افق کرمان (سهامی عام)

اطلاعیه مهم

مراحل استفاده سهامداران از حق تقدم تخصیص داده شده

احتراماً  به اطلاع سهامداران محترم می رساند با توجه به انجام مراحل افزایش سرمایه  49 درصدی شرکت در راستای حفظ منافع و تسهیل امکان استفاده سهامداران محترم از مطالبات ایجاد شده در سال جاری با احتساب سود پرداختنی سال مالی 1402 جهت خرید حق تقدم تخصیص داده شده در مجمع عمومی فوق العاده شرکت به تاریخ 10 / 06 / 1403 پذیره نویسی حق تقدم شرکت از تاریخ  1403/07/15  تا  مهلت قانونی 30 روزه مورخ  1403/08/15 در جریان خواهد بود .

خاطر نشان می شود  پرداخت باقیمانده مطالبات سهامداران پس از انجام و طی مراحل قانونی پذیره نویسی صورت خواهد پذیرفت که تاریخ مربوطه متعاقباً به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

ضمنا مراحل انجام  پذیره نویسی حق تقدم شرکت صنایع مس افق کرمان  به شرح ذیل می باشد.

  • سهامدارانی که سجامی می باشند می تواند با مراجعه به سایت csdiran.ir با توجه به مراحل زیر اقدام به پذیره نویسی حق تقدم خود نمایند :

الف : وارد درگاه  یکپارچه ذینفعان به آدرس ddn.csdiran.ir   شوید و از طریق  لینک موجود وارد حساب کاربری خود شوید.

ب: با ورود به بخش «پذیره‌نویسی سهامدار» از طریق منوی بالا یا کنار صفحه، حق تقدم تعلق گرفته همراه با تعداد و مطالبات شما از شرکت نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه «مشارکت در پذیره‌نویسی» نماد مورد نظر، می‌توانید تعداد و میزان استفاده از مطالبات خود را انتخاب کنید.

 

ج- در قسمت مشخص شده مشارکت کامل را انتخاب و گزینه تائید و ادامه را فعال نمائید.

 

چ- در ادامه ضمن تائید مراحل درخواستی و تائید نهایی با توجه به دریافت پیامک تائید و ثبت عدد دریافتی در مرحله پایانی با دریافت پیام (فرآیند مشارکت در پذیره نویسی حق تقدم با موفقیت انجام شد ) طبق مراحل تصویری زیر حق تقدم شما از محل مطالبات و آورده نقدی ثبت شده است و با پایان مراحل قانونی به تعداد سهام سهامدار محترم اضافه خواهد شد.

 

 

 

 

2- سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده‌اند موظفند ظرف مهلت مقرر تا تاریخ  1403/08/15 که در سامانه کدال و  سایت شرکت به آدرس  kcico.ir   اطلاع رسانی شده است  بهای سهام یا مابه‌التفاوت آن را از طریق شناسه پرداخت که شامل کد ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی می باشد، به حساب شمارۀ 2292988620 به ‌نام شرکت صنایع مس افق کرمان سهامی عام، نزد بانک ملت  شعبه 45195 مس سرچشمه  واریز و رسید بانکی مربوطه را به انضمام مدرک شناسایی ، ظرف مهلت استفاده از حق‌تقدم، با پست سفارشی به نشانی  کرمان – رفسنجان -شهر مس سرچشمه -انتهای بلوار ایثارگران واحد امور سهام کد پستی : 76176.74988ارسال نموده و یا مدارک را به آدرس  فوق الذکر  تحویل و رسید دریافت نمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *