تقسیم سود و تصویب افزایش سرمایه در مجمع «فافق»

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام
پیام تقدیر و تشکر مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان از سهامداران

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنایع مس افق کرمان با حضور اکثریت سهامداران، اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، نماینده سازمان بورس و بازرس قانونی برگزار شد.

مجمع عمومی فوق العاده

در ابتدای این جلسه مدیرعامل گزارشی توجیهی از افزایش سرمایه را قرائت کرد و بیان داشت: این افزایش سرمایه به جهت اصلاح ساختار مالی و مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای تابعه صورت پذیرفت.

تصویب افزایش سرمایه 40 درصدی

در پایان این مجمع و پس از قرائت گزارش حسابرسی افزایش سرمایه 100 میلیارد تومانی ( 40 درصدی) از محل سود انباشته به تصویب مجمع فوق العاده شرکت رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه

پس از اتمام مجمع فوق العاده شرکت مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت با هیئت رئیسه قبلی تشکیل شد و مدیرعامل شرکت گزارش هیئت مدیره به مجمع را قرائت کرد.

محمدحسین زینلی در خصوص وضعیت شرکت گفت: هلدینگ صنایع مس افق کرمان  طی سال ها فعالیت مستمر در صنایع بالادستی و پایین دستی مس و دیگر عرصه های تولیدی، معدنی، مهندسی و خدماتی، اکنون مجموعه گسترده، توانمند با سرمایه ارزشمندی است که اداره آن نیازمند توجه ویژه به کارآمدترین و به روز ترین متدهای مدیریتی بنگاهای اقتصادی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: هلدینگ صنایع مس افق کرمان در سال گذشته به میزان 460 ریال سود محقق کرده که در سال 1400 این سود به رقم ۹۲۴ریال رسیده است.

برنامه های آتی

مدیرعامل شرکت در مورد طرح های توسعه در گروه گفت: توسعه فرآیند خرید قراضه مس،  توسعه ناوگان ماشین آلات در شرکت های تابعه، افزایش ظرفیت در تولید سولفور سدیم از جمله طرح های توسعه زیر  مجموعه های شرکت صنایع مس افق کرمان است .

شرکت صنایع مس افق کرمان شامل شرکتهای ارفع سازان،راهوارمس،همگامان مس،سرچشمه هامون،حکیم مس است.

شرکت صنایع مس افق کرمان از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد “سرچشمه”است.

در پایان با تصویب مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت به ازای هر سهم ۴۰۰ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *