پیام تقدیر و تشکر مدیرعامل هلدینگ صنایع مس افق کرمان از سهامداران

تقسیم سود و تصویب افزایش سرمایه در مجمع «فافق»
با پتانسیل های مس افق کرمان بیشتر آشنا شوید

قدردان حسن نیت و اعتماد شما سهامداران هستیم

خـداوند بزرگ را شـاکریم که امروز هلدینگ صنایع مس افق کرمان  با ریل گذاری صحیح و اراده  مصمم هیات مدیره و مجموعه مدیران و کارشناسان و کارکنان شرکت  که در کمال صداقت و تخصص و تعهد به ‌منظور تحقق اهداف شرکت گامهای ارزشی برداشتند ، مجمعی مملو از شفافیت و اقتدار جهت رویت سهامداران و  همکاران گرامی به نمایش گذاشته شد.

مجمع عمومی سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۰ که در تاریخ 05/۰4/۱۴۰۱ برگزار شد. جدا از تمام فراز ونشیب های سال 1400 به فضل الهی توانستیم  در سال های سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه  پیروز و سربلند باشیم.

این امر جزء با تلاش کارکنان خدوم و اعتماد شما سهامداران عزیز میسر نبوده و نیست. امید است در آینده با به ثمر نشستن طرح های توسعه، تکمیل زنجیره ارزش و حمایت از بومی سازی گام های بلندی در راستای تحقق اهداف شرکت و اقتصاد کشور برداریم.

بنده به نمایندگی از سوی هیات مدیره  و کارکنان محترم از اعتماد همه جانبه و بی نظیر شما بزگواران در مجمع و همچنین حمایت از روند مالی شرکت بمنظور حفظ نقدینگی و پشتیبانی از پروژه های جاری هلدینگ صنایع مس افق کرمان  تشکر و قدردانی نموده و امیددارم با اتکاء به الطاف الهی، حمایت سهامداران دلسوز و با تلاش همکاران بنده، شاهد تحقق اهداف و رشد و شکوفایی بیش از پیش شرکت باشیم.

 

ارادتمند شما       

محمدحسین زینلی   

مدیرعامل        

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *